Uiteraard zal er dus een verschil zijn met de achterste remklauwen nu.
Welke kleur zouden jullie de achterste remklauwen geven?
Voorts zou ik graag een MG stickertje plaatsen op de achterste klauw, vinden jullie dit een goed idee of echt lelijk? Mijn idee is nu een rode klauw met een zwart logootje.....





