door Bruno » wo okt 22, 2008 12:03 am
toch ook even mijn mening ventileren op voorgaande postings :
In principe heeft Tukker gelijk. De bumpstop is inderdaad de rubberen eivormige voet, alhoewel ik perfect wist dat je het over de versterkte houder rond de hydragasunit had. Dit laatste wordt dan wel de bumpstop genoemd, maar is het eigenlijk niet.
Langs de andere kant mag je nooit kwaad zijn als een antwoord dat je krijgt niet helemaal correct is (in dit geval was het dat wel ,maar werd de vraag eigenlijk verkeerd gesteld als de puntjes op de i wordt gezet). Weet dat dit een publiek forum is en geen vraagbaak, waar alleen experts zouden zitten, die je voorzien van de juiste antwoorden. Een forum is een discussie medium, geen antwoorden bank. De verantwoordelijkheid blijft dus nog altijd bij de persoon zelf liggen die een probleem wil oplossen en niet bij hij de andere die een helpende hand rijkt.
Als er geen verkeerde antwoorden zouden worden getolereerd, denk ik niet dat er alsnog veel antwoorden zouden worden gegeven, uit angst voor negatieve reacties achteraf.
Wat nu is gebeurd is in ieder geval geen erg, want als je de druk eerst meet, daarna aflaat en terug erop zet, is er niks aan de hand. Ofwel de bumpstops plaatsen als je ooit nog eens aan de ophanging gaat werken.
bij mij persoonlijk liggen zoveel dingen, die ooit nog eens op mijn F moe(s)ten, nog op de plank, dus .....
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer