tot vandaag is de mg ng altijd niet gemaakt. normaal morgen of overmorgen gaan ze de waterpomp fixen.
nu wou ik hem even wassen en mg starte niet meer...
heeft mss 2 weken stil gestaan.
heb nog eens nagezien en ik heb niets laten aanstaan...
is dit normaal??
grtz






