serge schreefColon[...
Nee bergen op zoom maar ja kan gebeuren zei hij ook al heb ik de auto 1 week geleden afgeperst.
Inderdaad, kan gebeuren........
Was het een oud MG-Rover garage?
Hebben ze na de 1e spuiter en de daaropvolgende controle de dop van je expansietank vervangen?
Deze dop heeft geen eindeloos leven en dient na een paar jaar te worden vervangen zo niet dan wordt je systeem niet meer onder druk gehouden en loop je dus het risico op een oververhitte motor....
(het afpersen gebeurt bij veel MG's (bij een F zelf nog niet gezien) via de vulopening van het expansievat, m.a.w. de dop wordt niet afgeperst maar er later er wel weer opgezet)