






Kasper schreefColonHoi Gilian,
Tot voor enige tijd terug gebruikte je de MG om een redelijke afstand van dag tot dag te overbruggen, Gebruik je hem nu voor dagelijks kleine stukjes?

Nem58 schreefColonHallo Kasper, en anderen.
Mijn f was sowieso aan de beurt voor een nieuwe distributieriem, dus ondanks dat het niet leuk is komt het euvel op een "geschikt" moment.
Welke koppakking weet ik nog niet. Maandag moet ik nog even met de garage bellen om te overleggen.
Ik laat de overige werkzaamheden uitvoeren omdat ik dit nu voor een fractie van de prijs kan laten doen dan normaal. De garage geeft een fikse korting hierop omdat de kop er toch al af is!
En tja, wat doet dat met je.. . je baalt ontzettend. Ik had al een vermoeden dat het er aan stond te komen. Had sinds kort wat slijmerig spul in de koelvloeistof... sindsdien heb ik de auto laten staan en ben ik op de fiets naar het werk gegaan. Alvast geinformeerd bij de verschillende garages wat het oplossen hiervan mij zou gaan kosten.
En tja, gister wilde ik de auto een paar meter naar over rijden en toen lag er een aardige plas water op de plek waar ik geparkeerd stond. Ook is mijn koelvloeistof helemaal gemend met olie. Kan niet anders zijn dan een hgf (Head gasket Failure?!)
De F wordt 8 oktober voor reparatie ingepland. Maandag weet ik de precieze datum en wanneer ik hem weer terug heb. Ik hoop dat ik wat foto's kan maken van de reparatie maar moet even kijken hoe ik zit met vrije dagen (en of de garage mij erbij wil hebben)
gr.
Gilian

piensken007 schreefColonNem58 schreefColonHallo Kasper, en anderen.
Mijn f was sowieso aan de beurt voor een nieuwe distributieriem, dus ondanks dat het niet leuk is komt het euvel op een "geschikt" moment.
Welke koppakking weet ik nog niet. Maandag moet ik nog even met de garage bellen om te overleggen.
Ik laat de overige werkzaamheden uitvoeren omdat ik dit nu voor een fractie van de prijs kan laten doen dan normaal. De garage geeft een fikse korting hierop omdat de kop er toch al af is!
En tja, wat doet dat met je.. . je baalt ontzettend. Ik had al een vermoeden dat het er aan stond te komen. Had sinds kort wat slijmerig spul in de koelvloeistof... sindsdien heb ik de auto laten staan en ben ik op de fiets naar het werk gegaan. Alvast geinformeerd bij de verschillende garages wat het oplossen hiervan mij zou gaan kosten.
En tja, gister wilde ik de auto een paar meter naar over rijden en toen lag er een aardige plas water op de plek waar ik geparkeerd stond. Ook is mijn koelvloeistof helemaal gemend met olie. Kan niet anders zijn dan een hgf (Head gasket Failure?!)
De F wordt 8 oktober voor reparatie ingepland. Maandag weet ik de precieze datum en wanneer ik hem weer terug heb. Ik hoop dat ik wat foto's kan maken van de reparatie maar moet even kijken hoe ik zit met vrije dagen (en of de garage mij erbij wil hebben)
gr.
Gilian
ik heb dit ook gehadmaar kan dat ook niet juist de waterpomp zijn? anders denk ik dat ik ook met dit probleem zit :p
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.