Ik heb mijn motor helemaal opgekuist en de metalen plaat + het cover (tapijtgebeuren) verwijderd waardoor je nu een rover motor door het raampje ziet.
Deftige foto's volgen! Maar het geluid is waanzinnig. Ik heb een k&n filter steken die ik via Bruno heb gekocht maar nu is het precies een Turbocharger v8 van een muscle car. Ik stond versteld, natuurlijk ben je bijna zo doof maar je went het wel





