




Bruno schreefColonmaar in zo iets, neem ik altijd het zekere voor het onzekere en kies ik voor een merk dat al jaren bewezen heeft, goed te zijn, ook kost me dat dan iets meer.







kris2 schreefColonHet grote probleem van deze PU bushes is de Belgische technische controle. Verboden.
Elke keer als er een wiel af moet kleur ik mijn bushes bij met zwarte polish. Als ik naar de keuring ga vervang ik de bushes van de achterste trackarm door de originele.



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.