Iemand zin om te gaan bowlen want daar heb ik ook een schitterend adresje voor.
als ook is daar een zeer grote parking aan dus we kunnen er bijna een mg treffen van maken(dus bruno niet met een bmw)
hier alvast de link www.buulsebowling.be
tja datums bv 18 of 25/10
grtz
mg metro en man




