BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1
Vergrendeling perikelen
    TL-Rev
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 279
    GeregistreerdCOLON zo sep 07, 2008 4:42 pm
    WoonplaatsCOLON Zwijndrecht NL
    CONTACTCOLON

Vergrendeling perikelen

door TL-Rev » vr sep 19, 2008 3:42 pm

Sinds gisteren doet mijn centrale vergrendeling af en toe eigenwijs. Als ik de deuren op slot wil doen, hoor je een hoop gekreun en geratel, waarna de deurpennen weer vrolijk omhoog schieten. Als ik dan weer de deuren probeer te vergrendelen, doet 'ie het soms wel, soms schieten de knopjes weer omhoog. Bij de derde keer hoor je nog meer herrie, waarna het alarm eenmaal een toon laat horen.

Het gebeurt niet consequent, maar wel steeds vaker! Best irritant....iemand een oplossing?
    MG-F 1.8 MPi Platinum Silver + hardtop in kleur
    K&N 57i en 52mm TTB - LLW kit - poly bushes - CRN grooved discs - EBC Ultimax pads - SS cooling pipes - SS braided brakelines - square spokes - windstop - MKII console, ashtray en airvents in kleur - gearknob mod - bee sting antenne - keyfob mod - lowering pins - alu inlay stuur - witte knippers - Cupra splitter - Magnecors - Slick Shift VI Kit - TF radiator - MK II seats...en nog wat kleinigheden...
    Wishlist: Daytona exhaust.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » vr sep 19, 2008 6:45 pm

geen oplossing: die van mij reutelt en ratelt al jaren. Ook na het opnieuw monteren van de binnenpanelen. Dat van het alarm is nieuw voor mij.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

door mrcarribean » za sep 20, 2008 2:44 pm

hello

dit ken ik, waarschijnlijk is er in het slotmotertje een tandwieltje stuk of een asje afgebroken.
    in het tweede geval kan je dat repareren met een boutje.
    er zit in het slot een microswitch en als die niet goed functioneert krijg je die toon.
    ik zal is kijken of ik foto's vind voor de reparatie van dat slotje.

grtz
    mg metro en man
    8) 8) 8)
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » za sep 20, 2008 2:46 pm

Kan ook gewoon zijn dat de pennen een beetje stroef lopen, als hij niet snel genoeg beweegt wil de motor weer de andere kant op. Probeer eerst een een beetje teflon spray op de pen en waar hij overal tegenaan loopt achter het deurpaneel. Dat heeft het bij mij gefixed.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
    TL-Rev
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 279
    GeregistreerdCOLON zo sep 07, 2008 4:42 pm
    WoonplaatsCOLON Zwijndrecht NL
    CONTACTCOLON

door TL-Rev » za sep 20, 2008 4:51 pm

Dank voor het meedenken! Op onverklaarbare wijze lijkt het probleem opgelost!
    MG-F 1.8 MPi Platinum Silver + hardtop in kleur
    K&N 57i en 52mm TTB - LLW kit - poly bushes - CRN grooved discs - EBC Ultimax pads - SS cooling pipes - SS braided brakelines - square spokes - windstop - MKII console, ashtray en airvents in kleur - gearknob mod - bee sting antenne - keyfob mod - lowering pins - alu inlay stuur - witte knippers - Cupra splitter - Magnecors - Slick Shift VI Kit - TF radiator - MK II seats...en nog wat kleinigheden...
    Wishlist: Daytona exhaust.
  • Gauke
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 79
    GeregistreerdCOLON wo sep 21, 2005 7:55 pm
    WoonplaatsCOLON Leiden

door Gauke » za sep 20, 2008 6:57 pm

Bij mij ratelt hij ook af en toe, alleen de rechter kant.
BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1