



MGF_TV schreefColonWeeral eens door de keuring geraakt zonder opmerkingen over de powerflex. Wel een opmerking over een mogelijk koelwaterlek vooraan.
Had de avond ervoor namelijk met de net herstelde maar nog niet geteste hydragas pomp van Erik de wagen opgepompt en wat kwistig geweest met hydragasvloeistof. 't is te zeggen, de nippel niet vast genoeg gedraaid toen ik hem opende.
Na vastdraaien van de nippel stond de wagen na tien minuten pompen rechts al op 280 mm waar hij initieel op 335 stond. Leek mij niet echt normaal dus heb ik even naar de pomp gekeken. Oorzaak was een defecte O-ring in het ventiel. Daarna ging alles als vanzelf. Bedankt Erik, ik kom de pomp wel eens afzetten of als je in de buurt bent, geef een belletje, hij staat niet in de weg.

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.