door RemcovanKuilenburg » do sep 04, 2008 11:12 am
Gisteren toch maar de 52 mm geïnstalleerd. Ik zou eigenlijk wachten op de K&N die ik bij Bruno heb besteld maar begon toch te jeuken. Dus alles open oude er af en nieuwe er op. 30 min werk en ziet er nu al een stuk beter uit. Gelijk maar even wat dingen schoon gemaakt. Delen wat je toch nooit ziet maar waar je nu lekker bij kan. Toen even een stuk gereden met de 52. Wat een verschil moet ik zeggen. Zeker als je 120 rijd en even door wil halen om een auto voorbij te gaan. tot de 180 trekt hij nu super door. Motor loopt veel beter en pakt eerder op. Een aanrader dus.
Ik had ook het verhaal van 5 x je gaspedaal indrukken met het contact uit voor starten gelezen en ook gedaan. Toch bleef de F op 2000 toeren draaien. Dus contact aan gezet 5 x gaspedaal ingedrukt. Daarna ging het wel goed.
Aangezien ik toch bezig was en mijn windvanger eindelijk was aangekomen deze ook maar er in gezet. T bar er afgehaald en stalen onderplaat ook. Deze op zijn kop gelegd en gaten doorgeboord. Scheelde weer een mal en meten en zo. Monteren was ook nog geen 20 min werk. Staat erg goed maar aangezien het alleen maar aan het regenen was heb ik nog niet open kunnen rijden.
Remco
MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011
Lid van MG Car Club UK.