als ik normaal op de vergrendel knop druk knipperen me knipperlichten 1x
en nu ben ik er laatst achter gekomen dat als ik 2x snel op het vergrendel knopje druk dat hij 3x knippert met de richtingaanwijzers.
zijn dit misschien verschillende standen? of maak ik dat ding gewoon gek met 2x drukken?
ik kan het zelf niet opzoeken want heb geen boekje van het alarm
Greets,
Patrick


