zijn er mischien geintreseerden om is een avondje te gaan karten, ik kan eventueel een grand prix inrichten maar dan moet ik wel minstens 8 man bijeen krijgen.
meer kan je vinden op deze site www.molinaction.be
http://www.molinaction.be
laat het maar weten
grtz
mg metro en man




