Ik ben nu bezig met het spuiten van mijn inserts. Hiervoor heb ik eerst ontvet en daarna primer. Alleen me vraag is nu, kan ik gewoon MOTIP autolak spuitbus gebruiken, of moet het hittebestendige lak zijn?
Kan toch ook met de gewone, deze dus
Alvast bedankt, en als iemand nog tips heeft dan hoor ik het graag.


