





keesmgf schreefColonok,ik heb een mk1 maar vraag me af of er makkelijk bij te komen is of kan ik zoiets beter door een garage laten doen.heb trouwens ook een x gehad dat mijn kilometerteller het wel deed maar mijn stuurbekrachtiging niet.


Bruno schreefColonZeer direkt en goed, vandaar de "Epas overide switch". Echter alleen dagdagelijks niet echt leuk om mee te rijden.

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.