



Vriendin met loudness vinden de buren meestal niet leuk.....tomjones911 schreefColongezien mijn vriendin geen bijsluiter heeft zoek ik nog altijd het knopje![]()
![]()


ErikB schreefColonIk dacht dat loudness vooral voor oudere mensen in het leven was geroepen (versterking van hogere en lagere frequenties).
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.