

MGF schreefColonWat is jullie mening hierover?





Bruno schreefColonNormaal heb je garantie op spuitwerk en moet het dus probleemloos opgelost kunnen worden.

Brooklands schreefColonBruno schreefColonNormaal heb je garantie op spuitwerk en moet het dus probleemloos opgelost kunnen worden.
Niet aan toe te voegen. Probleemloos is naar mijn mening Kostenloos



Brooklands schreefColonBruce schreefColonIk beloof je dat ze daar wel goed voor je zullen zorgen..
Die belofte mag je mij wel eens nader verklaren.


Demor schreefColonEn jouw commissie...... is......? .........
Gebruikers op dit forum: 19 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.