door videomike » wo aug 06, 2008 12:29 pm
Beste MG-ers..
Ik heb al een aantal keren wat gezeur gehad met mijn radio.. Bleek dat er in de radio iets kapot was. dat is gerepareerd en weer goed.. geen gesuis meer over de boxen als ik gas geef..
Maar me radio stoort nog wel erg.. Ik dacht altijd dat het aan de ontvangst lag.. Ik had onlangs nog een andere ( kleinere antenne) gemonteerd. en dat was helemaal waardeloos... Het is zo storend dat ik bijna geen radio luister... Nu ben ik er alleen achter gekomen.. dat geen enkele zender stoort.. als mijn motor uit staat!! dan heb ik gewoon prima ontvangst..heeft lang geduurd omdat ik dus nooit radio luister, laat staan als ik stil sta.. dus ik naar de garage en daar zeggen ze, dat zodra je de auto start, de massa anders wordt( of zoiets ) en dat het daaraan ligt.. Ik denk gewoon dat die radio nog steeds stoort of iets dergelijks..
Dus mijn vraag, wat is meer voor de hand liggend, dat de radio kapot is, of dat het daadwerkelijk aan de antenne en de bekabeling ligt?
ik hoor het graag..
Groeten,
Mike
Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat