

whelmond schreefColonKlepje?? waar zit dat dan, en wat doet het?!

MGF schreefColonwhelmond schreefColonKlepje?? waar zit dat dan, en wat doet het?!
Zit alleen op de MG TF. Sluit één uitlaatpijp af bij lagere toeren geloof ik, en springt bij hogere toeren open.

Nem58 schreefColonDAmnz en ik gister maar zoeken naar een klepje. Heel de uitlaat er onder weg gehad.. bumpers eraf...etc! Maar nee hoor, geen klepje.. Maar ja, nu begrijp ik het!
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.