De opbergruimte van de F gaat niet meer open met de hendel. De kabel is niet gebroken.. wel zit er veel speling op de kabel.
Liggend onder de auto kan ik de hendel wel aantrekken maar nog gaat de opbergruimte niet open??
Heeft iemand een tip? In een eerder topic is hetzelfde probleem geconstateerd.. maar er is geen oplossing voor gevonden?
Morgen vertrek ik voor een lang weekend weg richting de ardennen.. de bedoeling was het nog eens alle vloeistoffen na te kijken. Ik rijd nu zonder ruitenwisservloeistof en zou deze nog graag bijvullen
Alvast bedankt,
Gilian


