door Bruno » di nov 16, 2004 9:17 pm
Ik snap niet wat je zo lelijk vind aan de spiegels, ze staan IMO heel mooi bij de rest van de ronde vormen van deze TF. T'is niet omdat ze rond zijn dat ze oud lijken, want zeg nu eerlijk, ze zien er toch een stuk kwalitatiever uit dan de belachelijke spiegeltjes van 14 in een dozijn die onze F "sieren".
Neen, echt, ik kan niks negatief uitbrengen over de looks van deze coupé.
En wat je visie betreft over het coupé lijntje van deze TF, zeg nu zelf, dit is een coupé, een Z3 coupé is een lilliputer-break met brede wielkassen, maar zeker geen coupé. een MGB gt is trouwens ook niet echt een coupé in de zuivere zin van het woord, want hij heeft een achterklep. Wagens met een achterklep zijn geen coupé's maar, of breaks, of hatchbacks, en die laatse soort auto's vind ik echt niet mooi.
Een coupé daarentegen is een sedan met 2 deuren, een koffer en een glooiende daklijn. Sportief dus !
Smaken verschillen echter natuurlijk hé Jup, maar een coupé is een coupé !
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer