door Luc » wo jul 30, 2008 7:11 am
Zondagmorgen vertrekt de groep Engelsen om 9u vanuit Mechelen naar de Kempenrit via Kampenhout, Herent over de E314 naar Averbode.
We voorzien in Herent de Autostrade op te rijden rond 9u15-9u30.
Wie wil kan gerust bij ons aansluiten.