door videomike » zo jul 27, 2008 11:38 am
Ik kwam er gister met de stortbui achter dat mijn auto gigantisch aan het lekken was.. alles wat nat, Zijkanten tapijt, stoelen... Dus ik opzoek naar het probleem, IN de regen, en kwam snel tot de oplossing..
Achterruit dicht ritsen, en ramen helemaal ophoog doen..
Zucht........ :S

Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat