Achter moet ik onder 2 nieuwe fuseekogels hebben en achter boven 1.
1 koplamp is niet af te stellen en de spiegels beginnen dof te worden.
Er was ook nog iets met de handrem, maar dat weet ik even niet meer.
Wat kost een fuseekogel ongeveer? Weet iemand of er lange levertijd op zit?
Volgens mij komen mijn koplampen nog wel door de APK als de koplamp nog af te stellen zijn. Heeft iemand een beschrijving om de koplamp in en uit elkaar te halen en het afstellen ervan?
Morgenvroeg ga ik mijn F ophalen en zal ik nog even vragen wat er met de handrem is.



