Ervaring met: MG-Rover dealer in Baarn
  • berg144
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 7
    GeregistreerdCOLON vr jul 18, 2008 7:54 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    Ervaring met: MG-Rover dealer in Baarn

    door berg144 » wo jul 23, 2008 9:21 pm

    Ik bedank een ieder voor zijn of haar bijdrage.
    Ik heb dit artikel maar verwijderd omdat dit te veel meer negatieve reactie's bij de mensen los maakt.
    Ik zuig deze verhalen niet uit mijn duim!
    Tot nu toe heb ik de volgende kosten gemaakt:

    1. diagnose € 412 voor het demonteren 3.8 uur een het opsturen van de cilinderkop.
    2. tijdelijk vervangend vervoer € 1044 maar moet toegeven dat ik slechts €522 heb moeten betalen.
    3. auto weg laten halen door een transportbedrijf € 120

    Voor de wijsneuzen onder ons het ik de auto op marktplaats als wanhoopsdaad aangeboden maar oude liefde roest niet dus meteen verwijderd.

    Dit is 100% de waarheid en mijn doel is niet iemand zwart te maken of te schaden als dit wel zo overgekomen is bied ik hierbij mijn welgemeend excuus. Mensen maak goede afspraken, ik heb mijn lesje geleerd
    Laatst bijgewerkt door 6 op berg144, in totaal 0 keer bewerkt.
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    door .:bert:. » wo jul 23, 2008 9:31 pm

    Wooooow, zo zonder eerst even een telefoontje te doen?
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo jul 23, 2008 9:33 pm

    da's extreem veel.

    voor dat geld zou je een volledige gereviseerde motor inclusief in en uitbouw moeten hebben :shock:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo jul 23, 2008 9:45 pm

    Voor 6000 euro heb je een 2de handse F :shock:
    Heeft hij deze herstelling echt gedaan zonder je te verwittigen van de voorziene kostprijs (die al schandalig hoog is)
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » wo jul 23, 2008 10:14 pm

    maar dat kan gewoon niet, hij heeft het werk toch nog niet gedaan mag ik hopen?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    Superboer
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 686
    GeregistreerdCOLON za jun 21, 2008 4:38 pm
    MG'sCOLON MGF 1999
    WoonplaatsCOLON Heelweg Oost, Nederland

    door Superboer » wo jul 23, 2008 10:23 pm

    Dat ga je toch niet betalen?
    Heb je die prijsopgaaf van € 412,-- op papier gekregen?
    Laatst bijgewerkt door 1 op Superboer, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » wo jul 23, 2008 11:06 pm

    Superboer schreefColonS C H A N D A L I G ! !


    Zolang we geen offerte of rekening hebben gezien is het misschien beter om te wachten met conclusies. Een week of zes geleden een gelijkwaardig voorval met Ashmile en voormalig MG-Rover dealer Niestcar. Uiteindelijk hebben we geen offerte en geen rekening gezien, sterker nog ik heb de hele Ashmile nooit meer gezien.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » wo jul 23, 2008 11:12 pm

    Inderdaad niks meer van Ashmile vernomen.
    Ben wel benieuwd wat er op de rekening van 412 euro staat.
    6.000 euro voor de kop vervangen is wel extreem veel geld. :shock:
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo jul 23, 2008 11:49 pm

    Tja voor ongeveer 6000 euro heb je ook dit bijna : http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/280_229/m ... engine.htm
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » do jul 24, 2008 12:31 am

    Voor die zesduidend euro kun je inderdaad heel wat moois kopen.

    Blijft wel dat ik mij wel een beetje stoor aan het feit dat een forumlid in drie korte regels z'n verhaal doet over een bedrijf en wij daar dan onze mening over geven.
    Staat hier gewoon een offerte online en een achteraf factuur dan is er reden om dat een grondig te bepraten.
    Nu een oordeel vellen over niets moeten we niet willen is mijn mening. :?
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » do jul 24, 2008 12:39 am

    Je hebt daar wel een punt inderdaad...een beetje meer info zou wel welkom zijn.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Mista T
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 42
    GeregistreerdCOLON wo jul 16, 2008 3:03 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwegein
    CONTACTCOLON

    door Mista T » do jul 24, 2008 9:21 am

    En de bovag inschakelen?

    ik weet het niet hoor, maar zoals brooklands ook zegt,
    kan je niet wat spullen inscannen en deze posten, want het is voor ons moeilijk om een oordeel te geven.

    Maar een beetje dealer kan toch ook wel zien dat de koppakking kapot is, zonder de boel op te sturen?

    trouwens.. nieuwe cilinderkop voor 1798 ex BTW ????
    bij de VI van ons is toen ook de kopvervangen, koste iets van 800 euro incl kleppen.. zonder nokkenassen..
    To catch me, you gotta be fast...
    To find me, you gotta be smart...
    But to be me...!!

    DAMN! You must be kidding!

    filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
  • PieterV
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 613
    GeregistreerdCOLON di dec 11, 2007 9:20 pm
    WoonplaatsCOLON Den Dungen NL
    CONTACTCOLON

    door PieterV » do jul 24, 2008 11:29 am

    Moeilijk hier een objectieve mening over te geven. Goed, dat er forumleden zijn die dat blijven roepen.
    Natuurlijk ook goed dat er forumleden misstanden blijven melden, moet gewoon kunnen en natuurlijk ook met de nodige emotie (snap dat best).

    Al met al blijkt maar weer.....altijd de afspraken goed op papier met een garage doornemen. Geen leenauto meenemen zonder de kosten daarvan te weten. Berg 144 heeft een heleberg geleerd van dit geval.

    Tip : betalen, slikken, wegwezen en doorgaan met leven (in je MG :!: ).
    MG TF 80th Anniversary, live your dreams !!
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » za jul 26, 2008 9:52 pm

    Volgende week dinsdag gaat mijn MG naar Onno voor een beurt. Heb nog nooit problemen gehad daar. Ik denk dat je eerst moet overleggen voor je wat laat repareren. Ben jaren geleden een tijd klant geweest van Onno en aangezien mijn F daar in onderhoud is geweest zoals ik aan de rekeningen zag , heb ik hem gekocht.
    Wat ook opvalt is dat degene die de topic is gestart ook niets meer neer zet. En ik ben een leek hoor maar 3 nokkenassen??? Er zitten er toch maar twee in. Ik denk dat het een beetje broodje aap is. Is het trouwens de groene F die daar al een tijdje staat. Dan heeft hij nog wel wat liefde nodig aan de buitenkant. Ziet er een beetje uit als een ragbak met de beschadigde bumpers enz.
    Maar goed mijn auto gaat de 29e die kant op en komt vervolgens weer in orde terug. En volgens afspraak die ik met Onno maak.

    Remco
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » za jul 26, 2008 10:44 pm

    Goede afspraken maken en liefst op papier .... in de garage van mijn audi dealer gaat de wagen pas de onderhoudsplaats in op voorwaarde dat de klant zich akkoord verklaart met de op de werkfiche voorziene werkzaamheden ... dit sluit onaangename verrassingen toch grotendeels uit.
    T is zoals PieterV in zijn posting komt te melden, meer moet dat niet zijn

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten