BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1
2de halfoogstrit - 17 augustus 2008
  • Sigrid
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 103
    GeregistreerdCOLON za jun 17, 2006 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerken

    2de halfoogstrit - 17 augustus 2008

    door Sigrid » di jul 22, 2008 10:33 pm

    Beste MGF'ers

    Op 17 augustus as organiseren wij voor de 2de maal de Halfoogstrit.
    Alle MG's, oldtimers en andere cabrio's zijn welkom op deze rondrit doorheen het prachtige Haspengouw met onderweg degustaties van het lekkers dat deze streek te bieden heeft.

    Samenkomst in Antiekcafé Oude Statie - Hoogstraat 16 in 3850 Binderveld (Nieuwerkerken) vanaf 13u om te vertrekken omstreeks 14u voor een afstand van ongeveer 80 km met een eenvoudig en zeer gedetailleerd roadboek.

    Prachtige prijzen te winnen (etentje, Gsm,...)
    Inschrijving per wagen 6 euro.

    Wie wil, kan na de rit genieten van een trio van pasta of mixed grill vlees of mixed grill vis (met groenten en aardappelgerecht naar keuze) voor de prijs van 15 euro per persoon.
    Liefst inschrijven voor 10 augustus via mg-rit@fulladsl.be of 0479/569269 of www.mgclublimburg.be (activiteitenpagina). Betaling door overschrijving op nummer 733-0333078-10 (met vermelding van je naam).

    We verwachten jullie!

    Sigrid en Philip

    Afbeelding
    een mga een bgt.....mgfle75
    Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo jul 23, 2008 10:00 pm

    Bijzonder jammer, maar het kan voor ons dit jaar niet :cry: ... vakantie in Frankrijk :D
    Veel succes toegewenst.
  • Sigrid
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 103
    GeregistreerdCOLON za jun 17, 2006 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerken

    effe bump

    door Sigrid » do aug 07, 2008 11:38 pm

    Hoikes MGF'ers

    Wie wil deelnemen aan de Halfoogstrit en de bijhorende degustatie, moet zich inschrijven ten laatste dinsdag 12 augustus.

    Groetjes

    Sigrid
    een mga een bgt.....mgfle75
    Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you
  • joengenduvel
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 68
    GeregistreerdCOLON ma sep 03, 2007 11:21 am
    WoonplaatsCOLON Wellen ,Limburg , België
    CONTACTCOLON

    door joengenduvel » vr aug 08, 2008 1:43 pm

    kom zeker eens langs wellen gereden. Ik ben dan aan het werk in brasserie 't Schaliehuys. Ik kan er dus jammer genoeg niet bij zijn.
  • Avatar gebruiker
    elton
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 221
    GeregistreerdCOLON za sep 09, 2006 8:47 pm
    WoonplaatsCOLON duffel

    door elton » zo aug 10, 2008 12:50 am

    kan er spijtig genoog ook niet bij zijn
    sport verplichtingen dus ja
    mg tf 1.8 vvc 160 pk x-power grey (rip)
    mg tf le 80 135 pk
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo aug 10, 2008 8:27 am

    joengenduvel schreefColonkom zeker eens langs wellen gereden. Ik ben dan aan het werk in brasserie 't Schaliehuys. Ik kan er dus jammer genoeg niet bij zijn.


    Vragen we dan daar naar joegenduvel?
  • joengenduvel
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 68
    GeregistreerdCOLON ma sep 03, 2007 11:21 am
    WoonplaatsCOLON Wellen ,Limburg , België
    CONTACTCOLON

    door joengenduvel » zo aug 10, 2008 10:39 am

    men zal u zeker de juiste persoon aanwijzen. Maar robby is ook goed.
BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten