Wat mij opvalt is de wielvlucht aan de rechterzijde en dus heb mijn rij hoogte weer eens nagemeten en de F staat rechts iets te hoog.(5 mm)
Als ik deze laat zakken wordt de wielvlucht volgens mij nog slechter.
(Hij heeft voor het toespoor voor op nul gezet om slijtage te voorkomen door de fout in de wielvlucht.)
A: Zou er zoveel ruimte in de bevestiging zitten dat je dit kan recht zetten??
B: Wat zouden jullie doen??

