BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
Uitlijnen F
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    Uitlijnen F

    door Tukker » wo jul 16, 2008 6:15 pm

    Ik heb vandaag mijn F laten uitlijnen omdat ik pas de komende winter de voorzijde ga demonteren.
    Wat mij opvalt is de wielvlucht aan de rechterzijde en dus heb mijn rij hoogte weer eens nagemeten en de F staat rechts iets te hoog.(5 mm) :x
    Als ik deze laat zakken wordt de wielvlucht volgens mij nog slechter.

    (Hij heeft voor het toespoor voor op nul gezet om slijtage te voorkomen door de fout in de wielvlucht.)

    A: Zou er zoveel ruimte in de bevestiging zitten dat je dit kan recht zetten??
    B: Wat zouden jullie doen??

    Afbeelding
    Laatst bijgewerkt door 1 op Tukker, in totaal 0 keer bewerkt.
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo jul 16, 2008 11:19 pm

    Geef me even de tijd zodat ik mijn eigen meetgegevens kan bestuderen. Ik heb laatst mijn auto uitgelijnd nadat ik hem zo'n 2cm omhoog heb gezet.

    procedure was: uitlijnen - auto reed perfect, 2cm omhoog - auto was als een dronken gans - uitlijnen - auto is nu redelijk stabiel alleen bij 140+ ben ik er nog niet zeker in. (maar wellicht kan m'n langverwachte splitter hier betering brengen)

    Ik ben nog niet tevreden, maar dat komt wel goed. MAAR ik heb duidelijk het gevoel dat de auto wat stabieler in het stuur wordt door het zakken. Let wel aan 1 zijde verlagen zal ertoe leiden dat je stuur wat gedraaid staat om rechtuit te gaan.

    hth
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten