Hey,
Sinds kort kan je een voorinschrijving of pre-registratie doen als je zin hebt om te komen naar dit
groot MG evenement.
Voor alle duidelijkheid, alle MG's zijn welkom maar op dit evenment staat de F en de TF eens
centraal. We proberen er een heus MGF(.be) feest van te maken
Om de welgekende lijstjes van hier op het forum te vervangen, kan je je toevoegen via
http://www.mgcca.be/kempenrit
Onnodig om het zeggen, maar toch doe ik het: Jullie zijn van harte uitgenodigd
en als er vragen zijn, dan lees ik ze wel (hier of via de inschrijving) en dan mag je zo snel mogelijk
een antwoord verwachten.
Groeten,
Erik








