Heeft er iemand een digitale versie van de elektrische installatie


Superboer schreefColonMisschien een onbescheiden vraag, maar waar heb je die 12V in je koffer voor nodig?

Dat mag dan wel een hele krachtige koelbox zijn. Ik heb gemerkt dat het behoorlijk warm kan worden in de kofferruimte door de warmte die afgegeven wordt door de motor.Tukker schreefColonSuperboer schreefColonMisschien een onbescheiden vraag, maar waar heb je die 12V in je koffer voor nodig?
Koelbox voor de dagtripjes, ik heb er één staan die er mooi in past en ik wil eens testen of hij het koel kan houden. De sigaretten aansteker gebruik ik voor mijn navigatie.




Demor schreefColonJe kunt hem ongetwijfeld ook ergens in de motorruimte oppikken, dan hoef je niet zo ver.
Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.