





Kasper schreefColonLet wel er even op dat je de pastic folie weer goed terugplaatst, anders gaat je binnenboard naar de knoppen.


Bruno schreefColonVia de koplampen in de koffer ? .... da's een lange afstand dat het water aflegt.![]()
Lampen achteraan bedoel je uiteraard. Gewoon deze er even uit schroeven, zien dat de rubber er nog goed tussen zit en ofwel nieuwe rubbers tussensteken (mooiste oplossing), ofwel een beetje pakkingmaker tussen smeren. (geen kit, want dan krijg je het nooit meer los)
Ook de kofferrubber zelf er even aftrekken en er wat kit onder spuiten is een goed idee, daar er langs daar ook al eens water binnen durft te dringen.


Gebruikers op dit forum: 18 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.