




em-gee-efke schreefColonIk moet 2 augustus werken tot 20u![]()
Maar.... de 3de zijn we er zeker bij!!!!

lucas schreefColonMijn engels is wel niet zo goe, maar mijn deutsch is super ... Herbie![]()

Herbie schreefColon@Kasper, ik denk so 9 bid half tien, ik ruf rechtzeitich över mobile an
...
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.