


Remieme schreefColonMG was toen nog in handen van BMW en kwalitatief een van de betere jaren.


jaac schreefColonwil er een van 1996-1998 het liefste groen

jaac schreefColonis het wel verandtwoord om die e.v.t partiulier te kopen.

Brooklands schreefColonjaac schreefColonwil er een van 1996-1998 het liefste groen
Welkom hier op het informatie/trefpunt van Nederlandstalige MG(T)F liefhebbers. Qua kleur zal de zoektocht niet moeilijk zijn. Ongeveer de helft van de MGF's in de beginjaren is British Racing Green

Jager schreefColonHey Ad, precies 2500 berichten.



jaac schreefColonwil er een van 1996-1998 het liefste groen

jaac schreefColonnog een vraag ,er word vaak gezegd dat een cabrio lederen bekleding moet hebben,in verband als de bekleding nat zou worden, hoe is jullie mening daarover.

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.