


Arjan schreefColonik heb zelf bandenmaat 195x50 voor en 205x50 achter

Brooklands schreefColonArjan schreefColonik heb zelf bandenmaat 195x50 voor en 205x50 achter
is het niet x45 en x40 ?

Arjan schreefColonhet is een veel voorkomende maat en is dus iets goedkoper

Arjan schreefColonZeker weten van niet: het is een veel voorkomende maat en is dus iets goedkoper. De hoogte van de band maakt niet zo (heel) veel uit.

Sander schreefColondie 195x50 had ik ook op mijn 15"-ers en dat is geen enkel probleem. Inderdaad gangbaardere maat en dus beter en vaak iets goedkoper verkrijgbaar.

Kasper schreefColonDe originele maat levert steeds meer problemen op als je naar een specifieke band gaat zoeken, zeker als dat wat sportievers moet zijn. Het zou mij niet verrassen dat je met een paar jaar naar een andere bandenmaat moet.

Coen schreefColonKasper schreefColonDe originele maat levert steeds meer problemen op als je naar een specifieke band gaat zoeken, zeker als dat wat sportievers moet zijn. Het zou mij niet verrassen dat je met een paar jaar naar een andere bandenmaat moet.
Dan kun je mooi de overstap overwegen naar 16 inch?
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.