


Bruce schreefColon...dus het zal nog altijd wel een beetje vervluchtigen (of hoe je dat ook noemt).....






MGF_TV schreefColonTja, ze hebben natuurlijk wel gelijk hé, de intensiteit waarmee we onze autobanden belasten en op de proef stellen is zeker te vergelijken met F1


videomike schreefColon...
Me F staat nu toevallig niet op stikstof.. maar binnenkort wel weer als de velgen over gespoten worden....

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.