40+







Bruno schreefColonzijn dat geen beugeltjes waar de remleidingen op vastklikken, of ben ik nu zo fout ?


Carl schreefColongelukt vandaag :
en aan het achterste subframe is middenin een haakje te zien, misschien is het los te maken?
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.