

Sander schreefColonJa, maar je ziet ze niet dus niet wakker van liggen



Bruce schreefColon...dat ik een splitter wil onder mijn trophy splitter, maar dan zonder de inhammen van de KH, dus een die de lijn van de splitter volgt.....

Demor schreefColonBruce schreefColon...dat ik een splitter wil onder mijn trophy splitter, maar dan zonder de inhammen van de KH, dus een die de lijn van de splitter volgt.....
Dat kan toch niet ingewikkeld zijn? Gewoon even overtrekken op karton of iets dergelijks en dan uit geschikt plaatspul snijden. Je zou zelfs gewoon 3 mm. triplex kunnen pakken en als hij in vorm is even glasweefsel epoxy eromheen, dan is hij keisterk.


Demor schreefColonIk heb genoeg epoxy op voorraad



Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.