


Bruno schreefColonhet principe van de bollen van een citroen lijkt een heel klein beetje op het F systeem, maar verder houdt de vergelijking echt wel op. Je zou net zo goed de ophanging van een TF onder een F kunnen monteren, sterker nog, dat zou veel gemakkelijker zijn.



ErikB schreefColonVoordat je een Citroën gaat slopen, bekijk ook even de mogelijkheden van "air", zoals men dat pleegt te noemen in het tuning wereldje.

Tukker schreefColonIk heb dezelfde gedachte gehad maar heb geen idee of zij dezelfde druk hanteren en waar plaats je de pomp met voorraadtank? Deze schijnt niet zo klein te zijn. Zal eens gaan informeren.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.