gisteren mijn throttlebody gestoken,hij lag al een paar weken klaar.
plug en play bij wijze van spreken.
er stak nog zo'n plastieken op .
heb voor het gemak toch maar het deksel van het motorcompartiment verwijdert zodat ik er beter bij kon.
het geeft tocjh wel een extra dimensie aan het gaspedaal,vooral in de hogere toeren mijn gevoel.
toch wel een aanrader
nu nog low pins steken en dan ben ik wel effe content
iemand grofweg een idee waar je zit met pk's als je een ttb52 en een k&nfilter steken hebt?voor een 1.8mpi.
grtzz
tom


