BUTTON_TOPIC_LOCKED 6 berichten Pagina 1 van 1
vvc Rover 200VI 1800cc 16valve dohc
  • hoeveel zou ik voor deze rover 200vi kunnen vragen ?

    Poll eindigt op ma jul 21, 2008 1:30 pm

    minder dan 4000 euro
    6
    86%
    meer dan 4000 euro
    1
    14%
     
    Totaal aantal stemmenCOLON 7
  • glenn200vi
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 2
    GeregistreerdCOLON ma mei 19, 2008 9:44 pm
    WoonplaatsCOLON mortsel

    vvc Rover 200VI 1800cc 16valve dohc

    door glenn200vi » di mei 20, 2008 12:44 pm

    Hey, ik verkoop mijn ROVER 200vi vvc 1800cc 16 valve . ( bouwjaar 98 en in 99 ingeschreven )

    Altijd in dezelfde rover garage geweest toen ik hem had.
    ( de km stand is momenteel 146.000km ) maar is op 100.000 in mijn rovergarage binnen gegaan voor enkele veranderingen ''volledige revisie'' van de motor wegens,
    slechte tuning van vorige eigenaar .
    Omdat de motor toen helemaal open lag voor revisie heb ik er maar wat beter stukken laten plaatsen zoals ,
    een nieuwe cilinderkop van een 160 pk vvc met meer compressie is naar gespecializeerd tuning bedrijf gegaan,
    nieuwe variabele kleppen en variabele nokkenassen,klepstoters, kortom alles is vernieuwd
    een 52 ipv een 48 mm TB

    ik er nog een volledig zwart leder interieur van rover zelf in laten plaatsen met embleem in rugleuning

    dan is er het laatste jaar vernieuwd

    -waterpomp
    -catalyzator
    -banden
    -alternator
    -remblokken
    -volledige 3 delige uitlaat en knalpotten
    -bougie's + bougiekabels
    -waterpomp + alle rubber tubes
    -battery
    -lambdasonde
    -stappenmotor
    -comuter



    volledig ellectisch ruiten ,spiegels, centrale vergrendeling, dakraam, alu velgen airbags ,abs, alarm enz.. full option op airco na
    Heeft een trekkhaak + aansluiting.

    volledig ongevalvrij!!!
    hij is 11 mei 2008 zonder 1 waarschuwing door de auto(tuning)keuring geraakt.en is ondertussen nog binne geweest voor onderhoud .
    ik heb zelf de olie en filter altijd om de 7500/10000 km vervangen met castrol oil.

    er zit ook nog een zeer mooi sony cdx m9900 Xplod in met lcd 32.000color scherm

    -een sony Xplod 1400w woofer
    -een compo set van fenton
    - 2 versterkers 1 alpine en een sony Xplod

    mvg glenn
    Laatst bijgewerkt door 5 op glenn200vi, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » di mei 20, 2008 12:56 pm

    Een behoorlijke omschrijving, maar misschien moet je ook nog even het bouwjaar en het kilometerantal vermelden.

    Nu is een verkoop topic niet de plaats om te discussiëren, maar
    nu tegen de 170/175pk op de wielen

    Weet je zeker dat het aan de wielen is en niet aan het vliegwiel ?

    En hopelijk is ie glansrijk ipv. glansloos door de keuring :wink:
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • glenn200vi
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 2
    GeregistreerdCOLON ma mei 19, 2008 9:44 pm
    WoonplaatsCOLON mortsel

    door glenn200vi » di mei 20, 2008 1:03 pm

    ErikB schreefColonEen behoorlijke omschrijving, maar misschien moet je ook nog even het bouwjaar en het kilometerantal vermelden.

    Nu is een verkoop topic niet de plaats om te discussiëren, maar
    nu tegen de 170/175pk op de wielen

    Weet je zeker dat het aan de wielen is en niet aan het vliegwiel ?

    En hopelijk is ie glansrijk ipv. glansloos door de keuring :wink:



    hehe , ok thanks om me even op deze foutjes te wijzen man
    zal het meteen effe regelen :p
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Striker » di mei 20, 2008 2:03 pm

    Een Vi Limited Edition :?: :?:
    Is 't een BRM of een Vi?

    Voor 4000 euro ga je de auto waarschijnlijk niet kwijtraken. Ik ken een Vi in topstaat, die voor 3250 euro nog niet eens verkocht werd.

    En als je de beginnende rijders al als doelgroep schrapt, wordt het nog lastiger om de auto te verkopen ;).
    Afbeelding
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » di mei 20, 2008 3:53 pm

    Dat hameren op het feit dat het een snelle auto is die niet geschikt is voor beginnend bestuurders lijkt me niet erg handig, want je stoot er alleen maar potentiële kopers mee af. Natuurlijk beginnend bestuurders, maar ook mensen met meer rijervaring schrikken er van omdat ze denken dat het een gevaarlijk snelle auto is. Bovendien bepalen mensen zelf wel of ze in een snelle auto rijden, en dat zal jou verder een worst zijn, want het is jou auto niet meer als ze hem tegen een boom rijden.

    Ook vind ik de advertentie wat schreeuwerig en onoverzichtelijk. Prima dat je veel informatie geeft, maar houdt het duidelijk en herhaal jezelf niet. Ook die smileys even weg en even hoofdletters en leestekens gebruiken.

    Even Rover specifiek: welke ''zeldzame'' LE is het precies? Als het een gewone VI is zou je misschien toch een beter op moeten letten, want daar rijden er wel meer van, ook is een non-LE VI gewoon geen 4000 euro waard. Het lijkt mij ook behoorlijk handig om wat foto's te plaatsen, dat zegt zeker net zoveel als de advertentie zelf.

    Ik weet dat je me waarschijnlijk heel vervelend vind nu, maar wellicht helpen m'n tips om de auto sneller te verkopen.

    Trouwens, stel je even voor misschien, hier alleen komen om je spullen te verkopen is ook zo ongezellig.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » di mei 20, 2008 6:23 pm

    Wat ga je er voor terug kopen een F/TF?
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
BUTTON_TOPIC_LOCKED 6 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten