








Sander schreefColonDemor schreefColonIs dat zo? Ik dacht dat de ene je metertje doet en de andere de ventilator van de radiator, toch....?
Klopt, het motormanagement leest de waarde in en stuurt de rad. fan aan.

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.