Hij zit nu op slot en gaat met geen mogelijkheid meer open.
tijdens de test met open deur werkte het slot normaal en ging hij ook gewoon open op de sleutel.(centraal weet ik niet omdat er een paar draden anders zaten bij mijn oude slot)
ik heb gelukkig het deurpaneel eraf dus ik kan nog bij het slot. maar welke hendel ik ook probeer hij springt niet open
iemand enig idee hoe ik hem zonder een flex of breekijzer open krijg ?
