Net zat ik even te kijken hoe het vast zit. Zo:
Maar met een inbussleutel krijg ik de schroef niet los.
Is er een speciale sleutel om de platen eraf te krijgen? Zo ja, waar kan je er dan aankomen? Of heeft iemand een ander idee.









ErikB schreefColonHebben jullie daaruit de keuze ?
Die dikke opgelegde letters vind ik maar niets ... sorry.
ErikB schreefColonPS. Coen, je zet mensen aan tot nummerplaten zonder letters of cijfers (zie je signature)

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.