Ik heb dinsdag j.l. mijn groenlicht gehaald voor mijn afstuderen. Dat betekend dat ik het project mag afronden. Gezien het feit dat een maquette bouwen redelijk wat tijd vergt, staat mijn afstudeerdatum, en dus mijn diploma-uitreiking gepland op 15 december a.s. Op die dag moet ik een voordracht houden over mijn project, waarna meteen feest gevierd gaat worden. In principe ben ik al een beetje geslaagd dus. Mag me dus na 15 december officieel de beschermde titel van architect opspelden!
Had en heb het nog steeds wel redelijk druk met mijn studie,.... nog even...



