



Bruno schreefColontopic veplaatst
Erik schreefColon Nice one..... maar niet echt my cup of tea.
Erik schreefColon ondertussen hebben we de lowering knuckles

Jupilerman schreefColonDan moet ge een nieuw profielke doorsturen hé. Ik heb nog niet uitgeplozen hoe ik de wagen moet droppen met fotoshop. Ik zou den achtergrond dan moeten doortrekken met clooning of zoiets,
Enig feedback van ITS? ´k zou graag ofdak er mijne maandag en mij geld moet aan verspelen. Den inkom zal wel weer 8 EURO zijn

Bruno schreefColonen Zjagoewar heeft er begot een gratis lederen interieur aan overgehouden ter waarde van 1200 euro + BTW,


Ik heb ze ooit op een nightfire red met miltek GT uitlaat zien staan. Dat was iig ook niet slecht,
Zjagoewar heeft er begot een gratis lederen interieur aan overgehouden ter waarde van 1200 euro + BTW

ErikB schreefColon... en gelukkig is er T&T nog, die een mooie prijs weggeven ter gelegenheid van gun nieuwe site. Direct ne keer surfen se.


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.