


joengenduvel schreefColonprobeer eens van de versnellingspook in zijn achteruit te houden terwijl je de koppeling laat op komen.
Ik heb de indruk dat de meeste versnellingsbakken er last van hebben bij rover mg


RSV schreefColonjoengenduvel schreefColonprobeer eens van de versnellingspook in zijn achteruit te houden terwijl je de koppeling laat op komen.
Ik heb de indruk dat de meeste versnellingsbakken er last van hebben bij rover mg
Dacht ergens gelezen te hebben dat de versnellingsbak van honda is?Ik vond dat al een geruststelling




Ian schreefColonderjuist aan de bibliotheek enorme afgang gehad. Ik rijd rustig naar de parkeerplaats toe, ik wil mijn eigen even deftig zetten, dus ik zet hem in achteruit en ineens GRRRRRRRRRRRRRR. WTF! Effe trug in eerste en achteruit en het was weer bezig. Seriues, dit is wel een pijnlijke situatie voor de ego!

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.