door videomike » di apr 22, 2008 9:33 am
ik ben een beetje tegen het bestellen via MGfnl.nl
Ja ik heb het gezegt! soms is het makkelijk..
maar hun bestellen volgen mij gewoon bij Mike saturn.. Rekenen hun marge er overheen.. En vervolgens krijg je het een stuk duurder op je mat!
Het zal vast niet bij alles zo zijn.. maar ben al meerdere dingen tegen gekomen. diei nclusief verzend kosten een STUK goedkoper zijn als je ze uit engeland laat komen!
*update*
4 verschillende soorten knoppen voor 39.95 in Vat. = 49.95 euro. ongeveer 8 euro verzend kosten
scheelt je 20 euri en evensnel in huis

Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat