


Ian schreefColonHey,
Ik heb maar ineens dit hier geopend omdat ik altijd maar aan het posten was in de "stel je voor" thread.
Het gaat als volgt. Ik zou meer een rauwer maar harder geluid willen hebben. Ik meld even dat ik 19 jaar ben. (oudere mensen willen soms deftiger geluid ofzo heh)

Ian schreefColonPerfect! Dank je voor dit te melden Rick!
Ian schreefColonEven om te melden maar je hebt een prachtige MG man!


Ian schreefColonmmh ik heb een pm'tje gestuurd naar patrick. Ben benieuwd. Die van 70€ is toch simpel weg te montere heh? De oude eraf halen (paar vijzen?) en dan erop zette en voila zeker? Ik heb trouwens de gewone standaard uitlaat..




lucas schreefColonIan schreefColonHey,
Ik heb maar ineens dit hier geopend omdat ik altijd maar aan het posten was in de "stel je voor" thread.
Het gaat als volgt. Ik zou meer een rauwer maar harder geluid willen hebben. Ik meld even dat ik 19 jaar ben. (oudere mensen willen soms deftiger geluid ofzo heh)
OT : ons forum heeft alleen maar jeugdige mensen, dus... en btw vergis je maar niet als het "oud-zot" eraan komt
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.