Vorig weekend liep ik Jos Laureyn van de MG Club Limburg tegen het lijf en die vertelde me dat ie met de club een weekendje Sedan in Noord Frankrijk heeft gepland. Meer nog .... er zijn nog enkele plaatsen vrij.
De MG Club Limburg heeft elk jaar veel succes met hun verlengd MG weekend (vrij-zat-zon) waar ik ook al meermaals naartoe ben gegaan. De MG Club Limburg mag zich met recht en reden een drivers-club noemen, getuige daarvan de schitterende routes tijdens zo een weekend.
Dit event is echter bijkomend en beperkt tot 2 dagen: zaterdag en zondag.
Datum: Zaterdag 7 en zondag 8 juni 2008
Plaats: overnachting is gepland in een historische burcht... 't beloofd ferm te zijn met een middeleeuws feestmaal op zaterdagavond.
Belgische Ardennen, G.H. Luxemburg en Frankrijk.... moet ik meer vertellen dat dit schitterend gaat zijn.
Afstand: St-Truiden - Sedan (200km) en de terugweg is ook goed voor 200km.
Prijs:
in de prijs is inbegrepen:
- de koffie met ontbijtkoek bij het vertrek,
- de overnachting in hotel Le Chateau Fort te Sedan,
- het ontbijtbuffet,
- de middeleeuwse maaltijd all-in van aperitief tot de koffie, animatie tijdens de maaltijd en de huur van de nodige kledij,
- tweemaal het middagmaal (zaterdag en zondag),
- het bezoek aan het fort onder de leiding van een ervaren gids,
- het bezoek aan het Monopoli museum,
- een rallyplaat,
- een herinneringsfoto,
- en natuurlijk de roadbooks.
Het hoger vernoemde met verblijf in
- een tweepersoonskamer : 160,- € per persoon of 320, - € per wagen met twee inzittenden.
- in een één persoonskamer : een wagen met één inzittende : 200,- €
- in een één persoonskamer : een wagen met twee inzittende beiden in een éénpersoonskamer : 390,- € per wagen
Meer info: http://activiteiten.mgclublimburg.be/infosedan.htm