






Rene schreefColonGaan de dingen bij jullie ook zo snel kapot.
Rene

Anonymous schreefColonRene schreefColonGaan de dingen bij jullie ook zo snel kapot.
Rene
nu ook niet TE veel willen van de eerste keer hé Rene, je rijdt met een MG hé.![]()
![]()
wat bedoel je met kapot. de knop of de verwarming?
jupke
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.