De laatste dagen een beetje weinig online geweest door werk en dit eventje: 30 jaar MG Car Club Antwerp.
Hierbij een hele lading foto's... best wel eens de moeite om te bekijken aangezien er MG's tussen zitten van de J2 (1933) tot de XPower SV-R
http://www.mgcarclubantwerp.be/30jaarpics
Deze TF kaapte de prijs weg voor de mooiste moderne MG
Onze F zorgt voor wat technische meerwaarde
Meer dan 10% waren MGF/TF
En een photoshoot met een Spitfire op het tarmac van Deurne





